«
  1. Anasayfa
  2. Ekonomi
  3. Türkiye'nin e-ihracat köprüsü envoyo'nun hizmet verdiği marka sayısı 200'e ulaştı

Türkiye'nin e-ihracat köprüsü envoyo'nun hizmet verdiği marka sayısı 200'e ulaştı

turkiyenin-e-ihracat-koprusu-envoyonun-hizmet-verdigi-marka-sayisi-200e-ulasti.jpg

TÜRKİYE’NİN E-İHRACAT KÖPRÜSÜ ENVOYO’NUN

HİZMET VERDİĞİ MARKA SAYISI 200’E ULAŞTI

Bundan sadece 2 yıl önce kuruluşunu gerçekleştiren e-ihracat hizmet platformu ENVOYO’nun, global platformlara taşıyarak e-ihracat yolculuklarını planladığı marka sayısı 200’e ulaştı.  ENVOYO, yeni nesil bir ‘startup’ olarak, uluslararası alanda girişimci Borga Es tarafından 2021 yılında, İngiltere merkezli olarak kuruldu. Daha sonra ENVOYO’ya melek yatırımcı olarak Gökhan Akar ve Özge Yürür de katıldı. ENVOYO, kurulduğu günden bu yana Türkiye’nin yükselen e-ihracat grafiğinde köprü rolü oynadı ve hizmet verdiği marka portföyünü hızla büyüttü. 

E-ticaret ile ihracatın bir araya geldiği bir kavram olan e-ihracat pandemiyle birlikte sadece Türkiye’de değil tüm dünyada yükselişe geçti. E-ihracat ile sınırlar ötesi ticaret, globalleşme, çok fazla yatırım yapmadan farklı pazarlara açılabilmek, bu pazarlarda markalaşmak çok daha kolay. Ayrıca E-ihracat Türkiye’de üreticilerin sadece fason üretimle değil, aynı zamanda kendi markalarıyla dünyaya açılmasına olanak sağlıyor. 

E-ihracat ile yurtdışına açılmanın ihracata göre farklı avantajları var. Yatırım maliyetleri düşük, şirketlerin kendi markalarını yaratması, katma değerli satış yapılması mümkün. 

E-ihracat markalar için çok fazla detayın olduğu uzun bir yolculuk. ENVOYO platformu markaların e-ihracat yoluyla dünyaya açılmalarını sağlamak, onların yol haritalarını çıkarmak ve desteklemek üzere kuruldu. ENVOYO çok kısa sürede, Türkiye’nin üreticilerinin ve markalarının yoğun talebiyle karşılaştı ve onların e-ihracat partneri haline geldi. ENVOYO hizmet verdiği Türkiye’nin markalarına e-ihracatta köprü olmak hedefini 2024’de de sürdürecek. 

 

ENVOYO E-İHRACAT HİZMETİNİ NASIL VERİYOR?

ENVOYO doğru ürün, doğru ülke ve doğru e-ticaret platformu seçimleriyle markalara e-ihracat yol haritalarını çıkarıyor. ENVOYO, bir şirketin e-ihracat yolculuğunda, ürünlerin müşteriye ulaşana kadarki tüm süreçleri yönetmesi için tüm servis ve danışmanlık hizmetlerini veriyor. Bunu kendi konusunda uzman operasyon ekibi ve yine kendi konusunda uzman çözüm ortaklarıyla birlikte yapıyor. Kısaca ellerinden tutup e-ihracat köprüsünden geçiriyor. ENVOYO, ihtiyaç duyulan tüm hizmetleri tek noktada topluyor. Öncelikle pazar araştırmaları ile başlayan süreç, şirket kurulumundan ürün hesap açılışlarına, ürünlerin ihracata hazırlığından ambalaj-paketlemeye, etiketleme ve gümrükleme hizmetlerinden pazara ürün ulaştıktan sonra ürünlerinin hesap ve müşteri yönetimine kadar bütün hizmetler ENVOYO desteği ile gerçekleşiyor. Kısaca ENVOYO şirketlerin e-ihracat departmanı gibi çalışıyor. 

3 BÖLGE VE GLOBAL PLATFORMLARDA HİZMET…

ENVOYO ölçekten bağımsız, KOBİ’den büyük markalara her ürün kategorisinde 3 büyük bölgede, Avrupa’da ve özellikle en büyük pazarlar İngiltere ve Almanya’da, ABD’de ve Türkiye için önemli Birleşik Arap Emirlikleri’nde hizmet veriyor. Bu bölgelerde şirket, ürün ve marka stratejisine göre Amazon’dan Wallmart’a, Wayfair’den Otto’ya tüm global e-ticaret platformlarını kullanıyor. ENVOYO ayrıca dünyanın en büyük e-ticaret platformu olan Amazon’un hem Service Provider Network (SPN) partneri hem de Ads Network partneri. Bu iki önemli ortaklık, Amazon tarafından belirlenen güvenilir üçüncü taraf hizmet sağlayıcılardan oluşan bir ağın parçası olmayı ifade ediyor. ENVOYO ile Amazon’da işinizi büyütmek ürünlerinizi etkin bir şekilde listelemek ve profesyonel destek almak artık daha kolay ve güvenilir. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir Cevap Yaz

Basın Bildirisi Hakkında

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *